علم و فنون علم و فنون .

علم و فنون

آموزش طراحي طلا و جواهر

آموزش طراحي طلا و جواهر

شما در اين دوره آموزش طراحي طلا و جواهر سه مرحله مقدماتي، متوسط و پيشرفته را فرا خواهيد گرفت، رويكرد اصلي فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر توجه اصلي به سبكي مدرن در طراحي جواهرات است.

شما بعد از آموزش به راحتي مي توانيد در چهار زير مجموعه شغلي وارد بازار كار شود.

اين خودآموز نياز به هيچ پيش نياز ديگري ندارد و هنرجو را گام به گام از نقطه صفر تا 100 پيش خواهد برد.

آموزش ها به صورت پروژه محور و كاربردي مي باشد.

در اين خودآموز طراحي طلا و جواهر اصول جواهرنگاري و مخراجكاري استانداردهاي طراحي و توليد طلا و جواهر در تمامي پروژه ها مد نظر قرار داده شده است.

اين مجموعه شامل 4DVD مي باشد كه بيش از 1400 دقيقه فيلم آموزشي ماتريكس در آن قرار دارد.

اين محصول از پشتيباني آموزشي نيز بهرمند است و هنرجويان اين خودآموز همانند ساير هنرجويان دوره آموزش حضوري طلا و جواهر مي توانند با عضو شدن در گروه خودآموز طراحي طلا و جواهر نسبت به رفع سوالات و اشكالات احتمالي اقدام كنند.

اين دوره به تمامي علاقمندان و دانشجويان طراحي در رشته هاي مختلف پيشنهاد مي شود.

فيلم آموزش نرم افزار ماتريكس

ماتريكس نرم افزار تخصصي طراحي طلا و جواهر با رايانه است، اين نرم افزار قدرتمند سه بعدي يك پلاگين است كه بر روي انجين نرم افزار راينو نصب مي شود.

هنرجويان در اين رشته پس از گذراندن 36 ساعت آموزش تخصصي مي توانند وارد بازار كار طلا و جواهر شوند. در اين دوره هنرجويان علاوه بر آشنايي و تسلط كامل به طراحي طلا و جواهر با استانداردهاي توليد هم آشنا مي شوند، شايان ذكر است براي طراح طلا و جواهر شدن فقط نياز به يك لب تاب است.

 بازار كار طراحي طلا و جواهر

طراحي طلا و جواهر، صنعت پر ذرق و برقي است كه اگر در اين زمينه تجربه و آگاهي كافي را داشته باشيد مي توانيد به موفقيت دست يابيد.

طراحي طلا و جواهر يكي از كسب و كارهاي ارزشمند مي باشد كه شما مي توانيد با بهره گيري از ذوق و علاقه شخصي خود در اين صنعت به پيشرفت هاي بسيار زيادي دست پيدا كنيد. براي ورود به بازار كار طراحي طلا و جواهر پيشنهاد مي شود تمام اطلاعات لازم را در اين زمينه كسب كنيد و با آگاهي كافي وارد اين رشته شويد تا بتوانيد در طراحي طلا و جواهر پيشگام باشيد و از سرمايه گذاري و صرف وقت در اين زمينه نهايت سود و بهره را ببريد. البته بازار كار طراحي طلا و جواهر هنوز به اشباع نرسيده است و انتخاب اين حرفه مي تواند گام بزرگي در جهت آينده اي سرشار از موفقيت باشد.

منبع: اف تي سنتر


برچسب: آموزش طراحي طلا و جواهر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۰:۵۰ توسط:زهرا حيدري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :