علم و فنون علم و فنون .

علم و فنون

بهينه سازي سايت براي موبايل

بهينه سازي سايت براي موبايل

در حال حاضر بر بهينه سازي سايت براي موبايل هاي هوشمند و تبلتها بسيار تاكيد مي شود و كار به جايي رسيده است كه شركت گوگل نيز مجبور به اتخاذ تصميمي در اين باره شده است.

دليل اين موضوع نيز مشخص است، طبق آمارها حدود ۵۰ درصد از ترافيك اينترنت مربوط به موبايلها و تبلتهاست و گوگل مي خواهد وب سايتهايي را به اين كاربران نشان دهد كه براي موبايل و تبلتشان بهينه سازي شده باشند.

كافي است در مورد آمار فروش ميليوني اپل تحقيق كنيد و بررسي كنيد كه اپل تا كنون چند صد ميليون گوشي گران قيمت فروخته است و نسبت آنها به كل كاربران اينترنت را حساب كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۵:۵۴ توسط:زهرا حيدري موضوع:

اتصالات گالوانيزه مك

اصطلاح فولاد (Steel) براي آلياژهاي آهن كه تا حدود ۱،۵ درصد كربن دارند و غالبا با فلزهاي ديگر همراهند، در اتصالات مك بكار مي‌رود. خواص فولاد به درصد كربن موجود در آن، عمليات حرارتي انجام شده بر روي اتصالات مك و فلزهاي آلياژ دهنده موجود در آن بستگي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۷:۴۹ توسط:زهرا حيدري موضوع:

مانيسمان آتشخور

مانيسمان آتشخور

درجه حرارت در لوله هاي آتشخوار ۴۵۰ درجه سانتي گراد و فشار مايع به ۳۲ اتمسفر براي لوله هاي با قطر ۶۴ ميليمتر به بالا و حداقل ۸۰ اتمسفر براي لوله هاي با قطر كمتر از آن مي رسد.

از لوله هاي آتشخوار براي ساخت ديگ بخار ،مبدل حرارتي براي منابع تحت فشار و هر جا كه فشار و حرارت با هم توام شود استفاده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۶:۱۰ توسط:زهرا حيدري موضوع: